Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב לקסוס

יבוא אישי רכב לקסוס בצבע שחור מבריקלמרות שהתרגלנו לחשוב כי ניתן לייבא רכבים לארץ רק על ידי היבואן הרשמי שלהם, מדובר במחשבה מוטעית. כיום, ניתן לבצע יבוא אישי של מגוון רחב של רכבים על ידי חברות המתמחות בכך. ייבוא אישי של רכבים הוא לא נחשב למסובך כל כך אם עושים זאת עם חברות יבוא מקביל. על יבוא אישי רכב לקסוס נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו יבוא אישי?

יבוא אישי של רכבים לישראל, הוא שיטת ייבוא שמאפשרת לרכוש רכבים זהים לאלו שמיובאים על ידי היבואן הרשמי. ביבוא אישי ניתן לייבא כמעט כל סוג רכב שאתם רוצים, כולל רכב לקסוס, גם אם לא קיים בארץ. ביבוא אישי תוכלו לבחור לייבא גם רכב יחיד אחד, לשימושכם, אשר היבואן הרשמי לא מייבא לארץ. על ידי כך ניתן לרכוש רכבי יוקרה, בהם גם לקסוס, רכבים מותאמים אישית, רכבים עם אספקטים ייחודיים כמו רכבי שטח ועוד. 

מהו יבוא אישי רכב לקסוס?

יבוא אישי רכב לקסוס הוא יבוא שמתבצע באופן אישי ועצמאי לרכבי לקסוס מדגמים שונים, על ידי חברות יבוא מקביל. לקסוס הוא מותג יוקרה של חברת טויוטה היפנית וכיום דגמי לקסוס מיוצרים גם ביפן וגם בקנדה. בסוף שנות ה-90, חברת טויוטה הקימה מותג יוקרה חדש לאותה תקופה והחלה בייצור רכב פאר חדש, לקסוס. המותג לקסוס נחשב למותג יוקרה אמין. למעשה מיום ההקמה שלו ועד היום הוא מוביל באמינות שלו לעומת מותגי יוקרה מתחרים אחרים. בהתחלה, חברת לקסוס התמקדה רק בארצות הברית. החל משנת 2005, החברה יצאה גם לשוק האירופאי וכך גם לישראל. בעקבות כך החברה החלה לכלול דגמים משופרים באבזור חכם ותחכומים שונים. בעשור האחרון, המותג כולל גם עיצובים חדשים שהופכים אותו לעוצמתי יותר. ניתן לרכוש רכבי לקסוס במגוון דגמים וגדלים, כאשר רוב הדגמים של לקסוס מגיעים עם הנעה היברידית. המותג מיובא לארץ באופן רשמי על ידי היבואן של טויוטה, יוניון מוטורס. 

 

יבוא אישי רכב לקסוס על ידי יבואנים מקבילים

יבוא אישי רכב לקסוס מאפשר לכם לייבא לארץ מגוון דגמים של לקסוס, שלא על ידי היבואן הרשמי. כך אתם יכולים לייבא דגמים שלא קיימים בארץ ולהנות ממחירים משתלמים יותר. עם זאת, חשוב להבין שיבוא אישי רכב לקסוס וגם של רכבים אחרים, הוא לא תהליך פשוט והוא כולל מגוון סיבוכים. לכן, ההמלצה היא לעשות זאת על ידי יבואנים מקבילים. מדובר בחברות יבוא מקבילות, בעלות רישיון יבוא שמייבאות עבורכם את הרכבים באופן עצמאי. החברות הללו רוכשות את הרכבים מהיצרן בחו"ל או מסוכנויות בחו"ל שמקושרות ליצרן ומייבאות אותם לארץ. חברות אלה הן בעלות קשרים טובים כך שיכולות להשפיע על תמחור הרכב. בנוסף, החברות יודעות כיצד לייבא את הרכבים לארץ בצורה הטובה ביותר כולל ההובלה שלהם, שחרורם מהנמל, מיסוי ועוד. בנוסף, חברות אלה הן חברות מקצועיות ומנוסות שמייעצות ומאתרות לכם רכבים בהתאם לבקשות שלכם. 

מה היתרונות של יבוא אישי רכב לקסוס?

יבוא אישי רכב לקסוס כולל מגוון רכב של יתרונות-

יבוא אישי רכב וכך גם של רכבים נוספים הוא יבוא שברוב המקרים ישתלם יותר כלכלית מאשר רכישה של רכב מהיבואן הרשמי. למעשה, כאשר רוכשים רכב מהיבואן הרשמי, הוא צריך להתפרנס גם ולכן המחירים הופכים ליקרים יותר באופן משמעותי. לעתים, הפער בין רכבים מהיבואן הרשמי לרכבים ביבוא אישי יכול להיות פער של עשרות אלפי שקלים. היבואן הרשמי מחזיק צי, אולמות תצוגה, רשת של מרכזי מכירה ועוד. לעומת זאת, ביבוא אישי, גם על ידי חברת יבוא מקביל, הוא יבוא גמיש יותר שמאפשר תפעול חכם יותר. על ידי כך הוא כולל מחירים נוחים יותר והופך למשתלם יותר כלכלית. 

עוד יתרון מרכזי ביבוא אישי רכב וכך גם רכבים אחרים הוא האפשרות להנות  ממגוון רחב יותר. על ידי יבוא אישי של רכבים ניתן לבחור רכבים שאינם מהדגמים שמיובאים לארץ על ידי היבואן הרשמי. למעשה, היבואן הרשמי מייבא לארץ רק מספר מוגבל של דגמים בעקבות סיבות שונות כמו ביקוש, סיבות כלכליות ועוד. לעומת זאת, ביבוא אישי ניתן לבחור כל דגם, מהקטלוג המלא של היצרן. כך תוכלו להנות ממגוון דגמים רחב יותר ולייבא את הרכב המתאים לכם ביותר. 

Exit mobile version