Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב משומש

יבוא אישי רכב משומשיבוא אישי הוא יבוא שמתבצע לשימושים אישיים של צרכנים לא על ידי היבואן הרשמי. ביבוא אישי ניתן לייבא רכבים במגוון דגמים, גם כאלה שלא קיימים בארץ ואף להנות ממחירים נוחים יותר. על יבוא אישי רכב משומש נרחיב במאמר הבא. 

 

יבוא אישי רכב משומש- מה זה אומר?

יבוא אישי של רכבים, הוא שיטת ייבוא שמאפשרת לייבא לארץ לא דרך היבואן הרשמי. ביבוא אישי ניתן לייבא כמעט כל סוג רכב שאתם רוצים, כולל רכבי יוקרה, רכבים מותאמים אישית, רכבים עם אספקטים ייחודיים כמו רכבי שטח ועוד. 

עיקר היבוא האישי לישראל הוא של דגמי יוקרה, אך אחד היתרונות הבולטים הוא היכולת לייבא רכבים שהגיל שלהם הוא עד שנה. רכבים אלה נחשבים לרכבים משומשים. למעשה, רכבים שנסעו בהם בחו"ל לפני שייבאו אותם לארץ ייחשבו כרכבים משומשים. חשוב לציין שגם אם רכשתם רכב יוקרה שנסע אפילו כמה ימים בודדים בחו"ל במסגרת שירות חברת השכרה, הוא נחשב לרכב משומש. למעשה כל רכב, גם אם חדש, שנסעו בו והקילומטרים שלו לא עומדים על 0 ייחשב כרכב משומש. 

יבוא אישי רכב משומש- היעזרו ביבואנים מקבילים

כאשר מבצעים ייבוא אישי של רכבים לישראל מסוגים שונים, מומלץ להיעזר ביבואנים מקבילים. למעשה, כפי שציינו, עם יבוא אישי ניתן לייבא כל סוג רכב שאתם רוצים ולהנות ממחירים משתלמים יותר. אך, חשוב להבין שמדובר בתהליך סבוך ולא פשוט שכולל בירוקרטיה רבה. לכן, במקום ללמוד כיצד לעשות זאת ולהסתבך בדרך, מומלץ להיעזר ביבואנים מקבילים. למעשה קיימות בארץ מגוון חברות ליבוא מקביל של רכבים. חברות אלה הן בעלות רישיון ייבוא והן מייבאות עבורכם את הרכבים הללו באופן עצמאי. החברות הללו הן חברות מקצועיות ומנוסות שיודעות לייעץ ולאתר עבורכם רכבים בהתאם לבקשות שלכם. למעשה, החברות רוכשות את הרכבים ישירות מהיצרן בחו"ל או מסוכנויות בחו"ל שמקושרות ליצרן ומייבאות אותם לארץ. לחברות אלה יש קשרים שמאפשרים להן להשפיע על התמחור של הרכבים. בנוסף, החברות הללו יודעות מה מצריך ייבוא של רכבים לארץ לרבות הובלה שלהם, שחרורם מהנמל, מיסוי ועוד. 

 

יבוא אישי רכב משומש- משתלם יותר כלכלית

חשוב להבין שכאשר מבצעים יבוא אישי ניתן להנות ממחירים משתלמים יותר באופן משמעותי. למעשה, רכישה של רכבים מהיבואן הרשמי בדרך כלל כוללת מחירים יקרים יותר מאשר רכישה מהיצרן. הסיבה לכך היא שליבואן יש הוצאות רבות על צי רכבים, אולמות תצוגה, רשת מרכזי מכירה ועוד. כאשר רוכשים מהיבואן הרשמי יש לקחת בחשבון שגם הוא צריך להתפרנס ולכן הוא גובה  מחירים יקרים יותר. לעתים, המחירים של היבואן הרשמי יכולים להיות בפער של עשרות אלפי שקלים לעומת המחיר של היצרן. לעומת זאת, יבוא אישי, גם אם נעזרים בחברות יבוא מקביל, הוא יבוא גמיש יותר שכולל מחירים נוחים יותר. מהסיבה הזו יבוא אישי משתלם יותר כלכלית. 

 

יבוא אישי רכב משומש- מגוון רחב יותר

עוד דבר חשוב שיש לקחת בחשבון ביבוא אישי הוא שניתן להנות ממגוון רחב יותר של דגמים. למעשה, היבואן הרשמי בדרך כלל מייבא רק מספר מוגבל של דגמים לכל חברה יצרנית. יש לכך סיבות שונות כמו ביקוש נמוך מידי, סיבות כלכליות ועוד. לעומת זאת, כאשר בוחרים ביבוא אישי ניתן להנות מדגמים רבים שלא קיימים בארץ ולא מיובאים על ידי היבואן הרשמי. כך אתם יכולים לבחור כל דגם, מהקטלוג המלא של היצרן ולייבא אותו לארץ באופן אישי. 

יבוא אישי רכב משומש- האם מדובר ברכבים פחות איכותיים?

אנשים רבים נוהגים לחשוב שיבוא אישי של רכבים מתבצע על ידי חברות שלא ניתן לסמוך עליהן ומייבאות רכבים פחות איכותיים. חשוב להבין שמדובר בטעות מוחלטת. חברות ייבוא מקביל, מייבאות רכבים זהים לחלוטין לרכבים שמיובאים על ידי היבואן הרשמי. למעשה, מדובר ברכבים שנמכרים במדינות אחרות כמו שוודיה או גרמניה, אך זהים לחלוטין לרכבים בישראל. חברות אלה הן חוקיות ובעלות רישיון יבוא שניתן מהמדינה. בנוסף, הרכבים שנמכרים בייבוא אישי מגיעים עם אחריות יצרן זהה לאחריות שניתנת עבור רכבים שנמכרים מהיבואן הרשמי. בנוסף, בג"צ פסקו שהיבואן הרשמי מחויב להעניק שירות מלא לרכבים שהם תחת אותו יצרן, גם אם לא ייבא אותם לארץ. לכן, אין לכם מה לדאוג- מדובר ברכבים איכותיים שזוכים לאותם תנאים כמו רכבים ביבוא רשמי. חשוב לוודא לפני שמדובר ברכב בעל רישיון בישראל.

Exit mobile version