Site icon המרכז ליבואני רכב

ראב 4 יבוא מקביל פופולארי

ראב 4 יבוא מקבילכמעט מאז החלה להימכר בישראל, TOYOTA מותג הרכב היפני הפך לשם נרדף לרכבים איכותיים במגוון שימושים: רכבים משפחתיים, רכבי מיני, רכבי עבודה וטנדרים, רכבי קרוסאובר ושטח ועוד ועוד. טויוטה היא חברה יפנית ידועה (יש תחתיה מותגי רכב נוספים) וכאמור הטייטל שלה הוא אמינות, בטיחות, פרקטיות ועוצמה. היו תקופות, שערכים אלו הביאו את טויוטה להיות מלכת מסירות הרכבים בישראל.

רכב מאוד פופולארי של היצרן הוא הראב 4. מעבר לעיצוב המרשים שלו, מציג הרכב ביצועים מעולים, בטיחות גבוהה, מנוע חזק, נוחות נסיעה ואבזור מפנק. ניתן כמובן לרכוש רכבי טויוטה ראב 4 אצל היבואן הרשמי. אלא שיש דרך טובה יותר ומשתלמת הרבה יותר. נעים להכיר ראב 4 יבוא מקביל.

מהו יבוא מקביל?

לפני שניגע בכל הקשור אל ראב 4 יבוא מקביל נדון ביבוא מקביל בכללותו. יבוא מקביל מאפשר להביא מוצרים ומותגים שונים ממגוון תחומים לגביהם קיים אישור לביצוע יבוא מקביל, באמצעות יבואנים קטנים יותר שאינם יבואנים רשמיים כאלו שחתמו עם היצרן על זיכיון יבוא רשמי. תחום היבוא המקביל קורה בהרבה ענפים: סלולר, קוסמטיקה וטיפוח, מזון, משקאות, ציוד אלקטרוניקה, מוצרי חשמל, בגדים ועוד. 

ניקח לדוגמא מותג אופנה יוקרתי. ניתן לרכוש אותו בחנות של היבואן הרשמי, לרוב במחיר מופקע. אבל יתכן שתוכלו לרכוש אותו גם ביבוא מקביל, על ידי יבואן קטן, שאיתר סוכן של היצרן בחו"ל, שיכול להביא סחורה דומה לזו בארץ ואפילו במגוון גדול יותר במחירים משתלמים כמו בחו"ל. לא רק שאין אמת בטענה או בחשש שהמוצרים הללו מזויפים אלא שהמוצרים יהיו זהים באיכותם – משום שהם נמכרים לאזרחי חו"ל. הרי תחשבו על נעלי ספורט של מותג ידוע שאתם מזמינים דרך האינטרנט. הרגע ביצעתם למעשה יבוא מקביל. אותו הדין מתקיים גם בעת ראב 4 יבוא מקביל.

ראב 4 יבוא מקביל

אז יבוא מקביל של רכבים פועל באותו דרך, אבל הוא כמובן מעט יותר מורכב מיבוא נעלי ספורט למשל, שכן הוא דורש אישורים רבים, מעצם היות הרכב כלי כל כך חשוב. יבוא מקביל של רכב הוא בעצם איתור הרכב בחו"ל והבאתו לישראל. הרכב לרוב חדש מהיצרן, 0 קמ"ש ו-0 בבעלות. הדגמים חייבים להיות חדשים והם נקנים ממשווקים מורשים בחו"ל. בכך הם עומדים למעשה בסטנדרטים הגבוהים במדינת המקור, לצד הסטנדרטים שהם חייבים לעמוד בהם בישראל.

למרות שהם לא נקנו בישראל אצל היבואן הרשמי, רפורמת יבוא מקביל שחוקקה המדינה מחייבת את היבואן הרשמי להעניק שירות מיטבי לצרכן, גם אם לא קנה את הרכב דרכו. יתרה מכך, הצרכן נהנה ממחיר הרבה יותר אטרקטיבי שכן היבואן המקביל השיג את הרכב במחיר יותר טוב וכן לא היה צריך לגלגל עליו כל מיני הוצאות כגון הוצאות מנהלתיות, שיווק ופרסום, מוסכים, אחזקת צוותי מכירות ומרכזי מכירות ועוד. הפערים בין ראב 4 יבוא מקביל לרכב דומה הנמכר אצל היבואן הרשמי יכולים להיות עשרות אלפי ₪.

בנוסף, יבואן רשמי לרוב אינו מביא את כלל הדגמים של היצרן. הוא עושה זאת מסיבות כלכליות ומאינטרסים שהוא שומר לעצמו. אבל זה לא אומר שאינכם יכולים להביא דגמים ייחודיים לישראל, גם אם הם אינם משווקים פה. ברגע שתפנו לחברה המתמחה ביבוא מקביל, היא תאתר לכם בחו"ל את הרכב שאתם רוצים ובמידה והוא עומד בדרישות היא תביא אותו לארץ עבורכם.

קראו עוד: יבוא אישי של רכבים בצורה המשתלמת ביותר

ראב 4 יבוא מקביל במחיר משתלם

ראב 4 הוא רכב שהיבואן הרשמי כן מביא לישראל וניתן לרכוש אותו במרכזי המכירות הרשמיים. אבל האם זה משתלם? תרשו לעצמכם להשאיר את הפרטים שלכם ולתת למומחים שלנו להציע לכם הצעה שתפתיע אתכם. ראשית, חשבו על אבזור אישי או מיוחד שתוכלו להוסיף. חשבו גם על המחיר האטרקטיבי. חברה כמו שלנו הינה בעלת גמישות תפעולית, קשרים מצוינים בחו"ל וגורמים נוספים המביאים לכך שנוכל להציע לכם ראב 4 יבוא מקביל במחיר מצוין. 

כסף זה לא הכל בחיים ואיכות חשובה לא פחות. כבר עמדנו על כך שהבאת ראב 4 יבוא מקביל, זהה לחלוטין לרכישת רכב כזה בארץ. אבל חו"ל רחוקה ועלינו לדעת כיצד להנגיש את הרכב כל הדרך לישראל. המומחים שלנו לא רק סוגרים עסקה בחו"ל אלא מטפלים בכל הצדדים הרגולטורים, מוודאים את תקינות הרכבים, משנעים את הרכבים לישראל ומסייעים בשחרורם, כולל טיפול מלא בבירוקרטיה בארץ, עד שהרכב מגיע אליכם במהרה ובמחיר משתלם.

Exit mobile version