Site icon המרכז ליבואני רכב

הכי פופולארי: יבוא מקביל טויוטה

יבוא מקביל טויוטהבאופן כללי, הליך יבוא רכב בצורה מקבילה ליבואן הרשמי, מה שנקרא 'יבוא אישי של רכבים' – הולך וצוברת תאוצה. כבר אין צורך להסתפק ברכבים הספציפיים והמעטים שהיבואן חושב לנכון שמתאימים לצרכים שלך וגם אין צורך להיכנע לתכתיבים שלו. בעזרת היבוא המקביל אתם יכולים לרכוש כל רכב, בכל דגם ובמחיר מעולה. אחדות מן המכוניות הפופולאריות ביותר המשתתפות במהפכה הן מתוצרת חברת טויוטה היפנית. יבוא מקביל טויוטה נחשב פופולארי בישראל, לא פחות מן המכונית עצמה.

כך שנתחיל מהסוף: אם אתם רוצים לבצע יבוא מקביל טויוטה במחיר המשתלם ביותר ובצורה הבטוחה והיעילה ביותר- אנחנו נשמח לעזור לכם בהגשמת חלומכם. באמצעותנו, תוכלו למצוא בדיוק את הדגם או האבזור הייחודי שאתם מחפשים, תוכלו לחסוך לא מעט כסף ועדיין ליהנות מעבודה מול סוכנות רכבים בעלת מקצועיות, אמינות וסטנדרטים גבוהים. נוכל להדריך אתכם בתהליך צעד – צעד כך שגם התהליך עצמו, זה שמפחידים אתכם כל כך לגביו – יהיה נעים ומהיר.

יבוא מקביל טויוטה

בישראל, בארצות הברית ובעולם כולו, מייצגת טויוטה את הרכבים היפנים האיכותיים והאמינים. טויוטה היא תאגיד ענק (מלבד טויוטה, היא מייצרת גם את מותג לקסוס, דיהטסו ועוד) שהמכוניות שלו זוכות לשבחים, בין אם אתם מחפשים רכב מיני, רכב משפחתי, רכב היברידי או חשמלי ועד מפלצת שטח אימתנית. בעשורים האחרונים הפכו רכבי טויוטה לפופולארים מאוד בישראל. היו שנים בהם טויוטה קורולה הייתה הרכב הנמכר ביותר בישראל. המותגים המוכרים שלה היו היאריס, לנד קרוזר, ראב 4, אייגו, סקוייה, קאמרי, אוונסיס, פריוס ועוד ועוד.

מרבית המותגים הללו, נמכרו באמצעות היבואן הרשמי. אלא שזה, מסיבותיו הכלכליות, לא תמיד הביא את הדגמים העדכניים ביותר או כאלו שהם להיט בחו"ל. למעשה הוא בחר עבורכם אלו מדגמי טויוטה יוכלו להיות מוצעים לכם. כל זה הביא לכך שהרצון לראות עוד ועוד דגמים מיוחדים ונחשקים של טויוטה החלו לגרום לתהליך של יבוא מקביל טויוטה. יבוא מקביל זה לא רק אפשר היצע גדול יותר והבאת מכוניות כמותן לא נראו על כבישי ישראל אלא אפילו גרם לעיתים למחיר להיות משתלם הרבה יותר.

מה זה יבוא מקביל טויוטה?

יבוא מקביל הוא כאמור תהליך נפוץ מאוד בו ניתן לרכוש רכב חדש מהיצרן המקורי, בלי להזדקק לשירותי היבואן הרשמי של היצרן לארץ בה אתם נמצאים. בדרך כלל, יבוא מקביל הוא של הרכבים החדישים והפופולארים ביותר בחו"ל, שהיבואן בארץ, מסיבות כלכליות, בוחר שלא להביא. כיום, בעקבות רפורמה שתקנה הממשלה בתחום, יבוא מקביל טויוטה ויבוא מקביל בכלל – חוקיים לחלוטין ומאוד פשוטים. כמובן שהכנסת רכב לארץ, כרוכה בבירוקרטיה ובאישורים רבים שצריך להשיג אבל באמצעות סוכנויות רכב  המתמחות ביבוא מקביל ומסייעות למבקשים להביא רכב ספציפי – מדובר בתהליך קל יחסית.

יבוא מקביל הוא לא המצאה של עולם המכוניות. הוא הולך וצובר תאוצה בתחומי מוצרי החשמל, התמרוקים והטיפוח, מזון ומשקאות ועוד. יבוא מקביל טויוטה, מאפשר להביא רכבים מהיצרנים הגדולים באירופה, במזרח או בארה"ב – בלי פערי תיווך משמעותיים שהם חלק מהיבואן הרשמי (ונובעים ממחלקות שיווק, מרכזי תצוגה, מוכים, מנהלה ועוד). מקובל כי מחיר יבוא מקביל נמוך בכ-5-10 אחוזים ממחיר אותו הרכב ביבוא רגיל ורשמי. אך היבוא המקביל מאפשר בעיקר להביא את הרכבים שאתם באמת רוצים. כל זה נעשה כאמור באמצעות מחיר משתלם ולא פחות חשוב, תחת פיקוח ובקרה של משרדי הרישוי והתחבורה ואחריות מלאה של היבואן (לרוב 3 שנות אחריות).

 בנקודה זו חשוב לציין, כי לצד האחריות, גם בעת יבוא מקביל טויוטה הרכב עצמו נרשם כיד ראשונה בדיוק כמו שהיה קורה אם הייתם רוכשים אותו מהיבואן הרשמי. גם הקילומטרז' איתו מגיע הרכב, נע סביב כ-10 ק"מ _לעומת 0 ברכב חדש לגמרי) – הפרש זניח מאוד וחשוב מכך, בעת המכירה, אין שום השפעה על המחירון בשל העובדה כי הרכב הובא ביבוא מקביל.

סוכנות מומלצת

בין אם אתם מעוניינים לבצע יבוא מקביל טויוטה או כל רכב אחר, יש חשיבות להתקשרות עם חברה וסוכנות מיומנת ומקצועית בתחום. כזו שיש לה קשרים עם סוכנויות ויצרנים בעולם וכן כזו המתמחה ביצרית תהליך יבוא מהיר, קל ויעיל. אצלנו בסוכנות תוכלו למצוא למשל מרכזי מכירה ובהם כבר נמצאים רכבים שונים ומיוחדים שכבר הבאנו ביבוא מקביל לארץ ובמקביל, תוכלו לפנות למסלול יבוא מקביל אישי – בו תוכלו לבקש רכב מיוחד ואנחנו נפעל לאתר אותו בעולם ולהגשים לכם את חלומכם.

Exit mobile version