Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב ישן

יבוא אישי רכב ישןיבוא של רכבים בצורה אישית או באמצעות יבוא מקביל כבר תפס מקום של כבוד בכל הקשור לרכישת רכבים בישראל. העובדה שכעת אתה יכול בצורה פשוטה, קלה ובמחיר משתלם להשיג רכב חדש לחלוטין, בדגמים ייחודיים, שאינם מיובאים לישראל וכל זאת באמצעות חברות מקצועיות שמסייעות לך בכל התהליך – הפכה את כל עסקי יבוא המכוניות על פיהם. כבר לא צריך לקנות שום רכב ישירות מהיבואן הרשמי. משתלם הרבה יותר לעשות זאת דרך חברות העוסקות ביבוא אישי.

אבל כל זה לגבי רכבים חדשים. מה לגבי יבוא אישי רכב ישן? ובכן, פה כבר מדובר באיזה רכב ישן אתה מחפש. אם מדובר על רכב משומש, הרי שהחוק מתיר לייבא אותו בצורה אישית במידה ולא חלפו שנתיים ממועד היצור שלו. אבל רגע, למה שבעצם נרצה לבצע יבוא אישי רכב ישן מבחינת הגיל שלו, כאשר אין בו שום ייחוד? הרי אנו מחפשים את המיוחד והשונה, רכבים שאין בארץ, אם טכנולוגיות ואבזור מיוחדים ואלו הרכבים החדשים-  אלו שנמצאים בקטלוגים המובילים של יצרני הרכב המובילים בעולם ומשום מה אינם מיובאים לישראל. 

ובכן, כאשר אנחנו מדברים על יבוא אישי רכב ישן, אנחנו למעשה מדברים על רכב יישן מאוד. כזה שעצם היותו ישן היא זו ההופכת אותו לכל כך נחשק ולכל כך מבוקש. אנחנו למעשה מדברים על "רכב אספנות". ובכל הקשור לרכב אספנות הרי ששוק היבוא המקביל רותח. משום שהאפשרויות כל כך מסחררות וכל כך נחשקות אבל באופן טבעי היבואנים הרשמיים לא מתעסקים עם רכבי אספנות. לכן אתם צריכים חברה המתמחה בתהליך של יבוא אישי רכב ישן – רכב אספנות.

החוויה של רכב אספנות

לנהוג ברכב אספנות זה תחביב שפורח מאוד בישראל. למרות המחיר שהתחביב הזה תובע מבעליו, ברמה התפעולית וברמה הכלכלית, יש רבים המשוגעים לדבר ובישראל  נעים בכל רגע אלפי רכבי אספנות ישנים מסוגים שונים.  אותם אנשים מוותרים על הקדמה ועל היכולת לנסוע בנוחות המפנקת של הרכבים החדשים ובוחרים ללכת אחרי החלום שלהם. אבל חלומות לא יכולים להישאר בגדר חלום לבדו ואם רוצים לממש אותם, בכל הקשור אל יבוא אישי רכב ישן – הרי שמדובר בתהליך בירוקרטי שיכול להיות סבוך. ולפעמים גם לא זול.

החדשות הטובות הם שכיום באמצעות חברות המתמחות בתהליכי יבוא אישי רכב ישן ורכבי אספנות הכל יותר קל והכל יותר זול. כבר לא צריך לוותר על החלום שלכם.  נכון,  הרגולציה בישראל לא בהכרח עושה חיים קלים, בטח כאשר מדובר על רכבים ישנים אבל כתוצאה מרפורמת היבוא המקביל הגדולה שקרתה בשנים האחרונות, גם תחום הבוא של רכב אספנות עבר מהפך וכאמור, עם ליווי נכון הוא גם הרבה יותר קל ומשתלם.

עם פאסון של רכב אספנות

יבוא אישי רכב ישן יכול להיות מאוד מלחיץ אבל הוא יכול להיות מלא פאסון ומרשים כמו הרכבים עצמם. ניקח רק לדוגמא את נושא תקינות הרכב. נגיד שאיתרתם דרך הרשת רכב אספנות מדהים. כיצד תדעו מה מצבו המכני? מי בדיוק המוכר? מה יש בו ומה אין בו באמת? בנקודה זו של יבוא רכב לישראל נכנס היתרון של יבוא אישי באופן הכללי. החברות  העוסקות ביבוא אישי מנהלים קשרים מצוינים עם דילרים, סוכנים ואופורציות שונות בתחום הרכב, במדינות רבות. הם מציעים לא רק מומחיות באיתור וסגירת עסקאות, במחירים משתלמים תוך ניהול משא ומתן אלא גם יכולים לוודא את הכל על מצבו האמיתי של הרכב, כדי שלא תקנה חתול בשק. יתרה מכך, לחברות הללו יכולות וידע נרחב בנבכי הבירוקרטיה, הקשורה לתהליך של יבוא אישי רכב ישן הן בארץ המוצא והן בכל הקשור לשחרור הרכב מהנמל והמכס בארץ.  

יבוא אישי רכב ישן ורכבי אספנות באמצעות חברה שזו מומחיותה, מביאה את כל ההתנהלות  לרמה פשוטה יותר שכן החברה המקצועית מכירה את כל הנהלים, את כל החוקים, את כל נושאי המס, השילוח ועוד דברים, שהופכים את כל העניין להרבה יותר פשוט ומונעים ממך ליפול בטעויות שיכולות לגרום לעיכוב ולבזבוז כסף. אתם רק צריכים לגשת לחברה המתמחה. להגיד מה החלום שלכם ולחכות שרכב האספנות המיוחד והייחודי שלכם- יגיע אל סף דלתכם.

יבוא אישי רכב ישן בצורה נכונה

יש רכב ישן ויש רכב ישן. יש גם רכבי אספנות ויש רכבי אספנות נדירים. לא קל לייבא רכב אספנות. לא בהכרח בגלל הבירוקרטיה והקשיים שמערימים היבואנים והמדינה. את זה פתרנו באמצעות התקשרות עם חברות מתמחות ביבוא אישי. הקושי האמיתי הוא למצוא את רכב חלומותיכם. הרי אתם מעוניינים בדגם ייחודי, נדיר ואתם רוצים גם שהוא יהיה תקין. כאלו אינם צומחים על העץ. 

לכן עליכם לבחור בחברה שהיא לא רק מומחית ביבוא אישי אלא יבוא של רכבי אספנות ורכבים ישנים ייחודיים.  כאלו שיש לה קשרים עם אנשים בתחום מהעולם, ושיש לה ניסיון וסדרת הצלחות עם רכבים מיוחדים שכאלו. בקשו לראות עסקאות עבר, לבקש המלצות, לדבר עם לקוחות מרוצים ועוד. בסופו של דבר זה החלום שלכם וכדאי שהוא יתגשם במלואו.

Exit mobile version