Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא מקביל רכבי יוקרה

יבוא מקביל רכבי יוקרה אינו כבר נחלתם של עשירים מופלגים הרוצים להיות מורמים מעם ולהתהדר בעושרם. רכבי יוקרה, בכלל כבר אינם שייכים לפלח כזה או אוכלוסייה. כיום כל מי שרוצה ליהנות מרכב יוקרתי, כזה שאינו מיובא לארץ באופן רשמי, יכול לעשות זאת. הסיבות יכולות להיות רבות: רצון לבלוט, רצון לנסוע במכוניות מיוחדות בעלות ביצועים מגוונים, בעלות אבזור מיוחד, רצון להרגיש אנשי העולם הגדול, מישהו שרוצה את הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים רכבי יוקרה ועוד ועוד.

אלא שזה לא היה המצב לאורך השנים. יבואני הרכב הרשמיים עשו רבות על מנת לחסום יבוא מקביל רכבי יוקרה ואפילו יבוא מקביל בכלל. הסיבה היא כמובן פגיעה בהכנסות שלהם. אלא שכמובן אין מדובר בחטא ולאור הרפורמה שהונהגה בהקשר של יבוא מקבלי של כלי רכב, התהליך כיום קוצר, אולי למורת רוחם. למעשה, כל אחד יכול לייבא רכב ביבוא מקביל אולם עליו לעמוד במספר תנאים והגבלות. אסור לייבא מעבר ל-2 כלי רכב, היבוא צריך להיות רק לצורך שימוש אישי ולא לשימוש מסחרי או לשם עסק וכן מותר לייבא כלי רכב לשימוש אישי ולא מסחרי או עסקי. כמו כן אסור אוסר על מכירת הרכבים הללו עד תקופה מסוימת הקבועה בחוק וכמובן שעל הרכב לעמוד בתקינה הישראלית, שאם לא כן, תצטרכו לבצע בו התאמות נדרשות.

לשים לב

כאשר רוצים לבצע יבוא מקביל רכבי יוקרה, יש לקחת בחשבון את המגבלות הללו ויותר מכך. ניתן כמובן לנסות לייבא רכבי יוקרה באמצעות היבואנים הרשמיים. אלא כאמור שהם לא ששים לכך. אבל ניתן גם לייבא רכב שאתם בעצם רוצים ולא כזה שמחליטים עבורכם. יבוא מקביל רכבי יוקרה, מאפשר לכל אחד ללכת עם החלום שלו. בין אם זה מיצרני רכב הנמצאים כבר בארץ ורק הדגמים הספציפיים הללו נעדרים או של רכבים שכלל לא מיוצגים בישראל.

אולם כפי שידוע לכל לחולם יש מחיר ולעיתים הדרך קשה. העובדה שאנחנו רוצים דגם מסוים לא אומרת שאגן נמצא כזה או בכלל נצליח לאתר רכב שגם יוכל להיות שמיש. נצטרך לעבוד קשה מאוד בשביל זה. ולאחר מכן נצטרך להגיש בקשות, לחכות לאישורים ועוד פרוצדורות ובירוקרטיות וזה עוד לפני שהעלנו בכלל את הרכב לאוניה בדרך לישראל ובלי שהתעסקנו במעבר עצמו של כלי רכב בין כמה יבשות עם חוקים שונים בכל מדינה ומדינה. גם כשהרכב כבר בארץ הבירוקרטיה אינה פוחתת. יש צורך לשלם מס, יש צורך לשחרר את הרכב מהנהל ויש צורך לקבל רישיון עבור הרכב מהגורמים המוסמכים בארץ. אבל יש גם חדשות טובות והן, שכיום סוכנות כמונו, המתמקצעת ומתמחה בתהליך יבוא מקביל רכבי יוקרה, יכולה לסייע ביבוא מקביל רכבי יוקרה. כך שהחלום שלכם יתגשם בצורה קלה הרבה יותר.

להיות בקיאים

את כל התהליך שציינו ועוד רבים מהפרטים והפעולות הנוספות שלא ציינו, תוכלו כמובן לעשות לבד. אבל בפועל, תוכלו לעשות זאת בצורה קלה הרבה יותר באמצעות מומחים לדבר. ניקח רגע את נושא איתור הרכב המבוקש ואת העלות שלו. ברור שלסוכנות מיומנת בעלת קשרים ליצרנים בחו"ל יהיה יתרון על פניכם, הן בתהליך האיתור כאמור, בדיקת הרכב (במידה, כמו שקורה הרבה פעמים, ברכב יוקרה יד 2) וכמובן בסוגיית המחיר והשגת הרישיונות המתאימים.

ניקח דוגמא נוספת: בעת בחירת רכב יוקרה יש כמובן יצרנים שונים. אלא שגם אצל כל יצרן ויצרן יש סוגים ודגמים שונים של רכבים. עליכם לבחור רכב שישרת ויעניק לכם מענה לצרכים שלכם ויתאים עבורכם. מעבר לבדיקות ברכב עצמו, צריך לדעת האם הוא מתאים לתקינה הישראלית. לעיתים, פריט קטן, למשל במערכת הבטיחות יכול להיות קריטי ולהכשיל את כל התהליך. צריך לקחת בחשבון כי לעיתים לא תקבלו כל סיוע מהיבואן הרשמי, שכן הוא לא שמח מתהליך של יבוא מקביל רכבי יוקרה. לכן הכול חייב לעבוד מושלם מראש.

עלויות

יבוא מקביל רכבי יוקרה אינו תהליך זול. בעיקר ובאופן טבעי בגלל שרכב יוקרה יקר יותר מרכב משפחתי רגיל. אבל באופן מפתיע, במידה ואתם רוצים להתחדש ברכב יוקרתי, תגלו שהרבה יותר זול לייבא אותו באופן מקביל מאשר לערב בזה את היבואן. מדובר על הפרשים גדולים של אלפי ועשרות אלפי ₪. העניין הוא כאמור, תלוי בעיקר באנרגיה והזמן שתשקיעו בתהליך לכן אנו מציעים לכם גם מחיר נוח על רכב היוקרה שלכם וגם סיוע מלא בכל התהליך. מתחילתו ועד וסופו. מאיתור הרכב, בדיקתו, השלמת העסקה בחו"ל, סיוע בתשלום, הובלת הרכב לנמל, העמסתו ושמירה על עיגונו ובטיחותו, פריקה בארץ, שחררו מהנמל והשגת הרישיון המיוחל, כך שאתם תקבלו רכב יוקרה שיכול לנסוע מיידית על הכביש.

Exit mobile version