Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי של רכב פרטי

יבוא אישי של רכב פרטיעד לא מזמן יבוא אישי של רכב פרטי נשמעה כמו פנטזיה וחלום רחוק. יבוא, עבור רובני היה תהליך אותו ביצע היבואן ואנחנו היינו חייבים ליישר קו ולקנות דרכו. רק עשירים ביותר שרצו לייבא מכוניות יוקרה, היו מסוגלים להתמודד עם המחיר היקר ועם הבירוקרטיה הכרוכה בכך.

הזמנים השתנו וכך גם עולם היבוא האישי. כיום, כל כך הרבה מוצרים, ממוצרי צריכה קטנים ועד מוצרים גדולים, מיובאים באופן מקביל או ברמה האישית: מוצרי חשמל, רהיטים, אלקטרוניקה, ביגוד והנעלה. כשחושבים על זה, אפילו קניה באמזון היא יבוא אישי, שכן אנחנו יכולים לקנות מוצר מסוים בעצמנו ולא דרך היבואן שמייבא אותו. אותו המהפך חל גם על העולם של יבוא אישי של רכב פרטי. יבוא שכזה הפך כיום קל יותר, משתלם יותר ומהיר יותר וזאת אודות לחברות המתמחות ביבוא אישי של רכבים ומאפשרות לך להגשים כל חלום שלכם בתחום – בקלות ובמהירות.

יבוא אישי של רכב פרטי באופן משתלם

לא רק שכיום יבוא אישי של רכב פרטי אינו כרוך בתהליך מסובך ומפחיד אלא שהוא אפילו משתלם מכמה סיבות טובות. נתחיל בסיבה הראשונה: מחיר. כאשר אתם רוכשים את הרכב בחברה המתמחה ביבוא אישי, סביר להניח והמחיר יהיה זול יותר באופן משמעותי, לעיתים בהפרשים של עשרות אלפי שקלים. זוהי דרך הכלכלה ולכן רוב המוצרים המיובאים ביבוא מקביל יותר זולים. יבוא אישי של רכב פרטי, אינו מצריך אחזקה של מחלקות שיווק ופרסום, אולמות תצוגה, מערכות גדולות ומורכבות – שכולם עולות כסף רב וכולם מגולגלות על המחיר לצרכן. יבוא אישי של רכבים נעשה בצורה רזה ויעילה יותר ובנוסף, נחתכים כל דמי התיווך המנופחים שהיבואן הרשמי נוטל.

ואם כבר מדברים על יבוא אישי רכב חדש, הרי שהיתרון הגדול הוא במילה אישי. אז אומנם נכון שניתן ורצוי לרכוש מכוניות, גם כאלו שהיבואן הרשמי מביא, דווקא דרך חברות המתמחות ביבוא מקביל ואישי כי זה יותר זול. אבל הכל מתעצם כאשר אנחנו רוצים באמת משהו אישי.  בשל שיקולים כלכליים ומסחריים יבואני הרכב הרשמיים מוותרים מראש על יבוא של דגמי רכב מסוימים. רבים מהרכבים הללו הם מהנחשקים או הפופולאריים ביותר בעולם. ליבואן הרשמי יש אינטרסים מסחריים מובהקים. הוא רוצה למקסם רווחים ולעיתים, הוא אינו מייבא דגמים מסוימים רק בשל רצון זה.  לעיתים אין ביקוש גדול לרכבים מסוימים ואז כלל לא מביאים אותם ולעיתים, כדי לא לנגוס במכירות של דגם קיים, נמנעים מהבאת דגם חדש יותר. כל זה כמובן לא צריך לעניין אותנו כצרכנים. אנחנו רוצים רכבים שאנחנו רוצים ולא כאלו שהחליטו עבורנו שאותם ודווקא אותם אנחנו צריכים. יבוא אישי של רכב פרטי – פוטר את העניין.

יתרה מכך,  יבוא אישי של רכב פרטי מאפשר לנו לרכוש בהתאמה אישית ועל פי הצרכים או הרצונות והחלומות שלנו את הרכב שאנחנו באמת רוצים ומצפים לו. חברות מקצועיות בתחום, מקושרות לסוכנויות רכב ענקיות בעולם ואלו חושפות בפניכם את אפשרות היבוא מתוך הקטלוגים של היצרניות עצמם. אלו אותם רכבים שהיבואן היה יכול להביא אבל נמנע. אבל אפשרות הרכישה החדשה\ פותחת עולם רחב ובלתי מוגבל של כמעט כל רכב, מכל סוג, מכל דגם ועם כל השכלולים והטכנולוגיות וכמעט מכל מדינה.  

לנוע במקביל ובאופן אישי

כאמור, מצב תחום יבוא המכוניות לישראל עבר לפאזה אחרת. כיום ניתן לבצע יבוא אישי של רכב פרטי בקלות, באמצעות חברות המתמחות בכך ומציעות גם תנאים משתלמים יותר. הדבר התאפשר גם אודות לרפורמה רחבה בתחום מטעם המדינה מתוך החלטה לנסות ולהוריד את יוקר המחיה, שחלקו נובע מהמחירים של היבואנים הרשמיים – שהיו מעין מונופול על ייבוא יצרן רכב ספציפי. 

הבנו כבר שהרכבים שייבואו באופן מקביל אינם נופלים באיכותם מאלו שמגיעים לארץ ולרוב הם גם מתקדמים יותר אבל חשוב גם לציין כי מבחינת אחריות וטיפול הרפורמה מתייחסת לרכב שיובא באופן אישי כמו רכב שיובא על ידי היבואן הרשמי והאחרון מחויב להעניק לו טיפול בעת הצורך.  תהליך היבוא עצמו נפתח גם מבחינה בירוקרטית אולם עדיין, יבוא אישי של רכב פרטי יכול להיות מורכב ומסובך, בייחוד אם אתה עושה זאת באופן אישי לגמרי. עדיין יהיה מדובר בהתעסקות כלכלית מורכבת משפטית, ענייני רגולציה ושילוח ממדינת היעד ועד שחרור מהנמל בישראל, השגת הרישיונות וכד'. לא כולם מסוגלים להתמודד בזה בעצמם. 

חברה מתמחה בתהליך של יבוא אישי של רכב פרטי

כאמור, חברות מקצועיות המתמחות בעולם של היבוא רכב פרטי יוכלו לסייע לכם בכל התהליך ולעשות אותו בצורה מהירה, יעילה וזולה יותר. זה המקצוע שלהם ובזה הם מתמחים. כאמור, לחברות אלו יש גם קשרים עם סוכנויות וסוכני ענק ברחבי העולם ולפיכך גם היצע המכוניות שהם יוכלו לספק לך או האפשרות לאתר דרכם רכב ספציפי – עולה.

ניתן כאמור, לייבא  כמעט כל סוג של רכב שאתם רוצים, גם אם מדובר ביחידה אחת בודדת. ניתן גם לרכוש רכבי יוקרה או רכב אספנות ואפילו רכבי עבודה מיוחדים ורכבי שטח וכד'. אתם מוזמנים לפנות אלינו, לשמוע עוד על התהליך ואולי ליהנות מהגשמת החלום שלכם.

Exit mobile version