Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי של רכבים חשמליים

יבוא אישי של רכבים חשמלייםרכבים חשמליים הם כרגע הטרנד החם ביותר בעולם הרכב. כולם רוצים כאלה ולרוב ההיצע אינו יכול להשיג את הביקוש. האינטרס של כולם הוא לעבור לרכבים חשמליים. זה לא שלרכבים חשמליים אין את הבעיות שלהם, לפחות כרגע, כאשר טווח הנסיעה מוגבל יחסית אבל למרות זאת, ובמיוחד לאור האיכות שלהם, רמת האבזור והבטיחות הגבוהים ופינוקים שהם מציעים – זהו דיל משתלם.

יבוא אישי של רכבים חשמליים כמו גם קניה שכזו מיבואן רשמי משתלמת מ-2 סיבות. הראשונה היא שמירה על איכות הסביבה. רכב חשמלי שאינו משתמש בדלק מפחית את הגזים והחומרים שנפלטים לסביבה ופוגעים פגיעה קשה. לכן זה גם אינטרס של מדינות רבות (בייחוד באירופה) לעודד מעבר לרכב חשמלי. אנחנו משאירים עולם טוב ונקי יותר.

הסוגיה השנייה היא החיסכון. כולנו מרגישים את יוקר המחיה שעולה ובטח בישראל, מחיר הדלק הוא מעמסה רצינית. שימוש ברכב חשמלי מסייע לכם לחסוך את עלויות הדלק העצומות ולכן הופך פופולארי יותר ויותר. גם היבואנים הרשמיים של מותגים מוכרים לנו, החלו לייבא רכבים חשמליים ממדינות שונות. אבל ישנה גם אפשרות אחרת: יבוא אישי של רכבים חשמליים, שיש לו יתרונות גדולים על פני היבוא הרשמי הרגיל.

יבוא אישי של רכבים חשמליים באופן משתלם

כאמור, אנו מדווחים חדשות לבקרים על עוד ועוד יצרנים ודגמים חשמליים שנכנסים לשוק הישראלי ומנסים להדביק את הביקוש. אבל המחירים של המכוניות הללו יקרות. מכיוון שהם מצוידים בטכנולוגיה עילית וגם מציעים אבזור עשיר ויוקרתי, המחירים בהתאם. ויחד עם זאת עדיין, מרבית הדגמים הנחשקים בתחום הרכבים החשמליים, בוודאי של היצרניות היוקרתיות והאיכותיות- לא מגיעים לארץ. הסיבה היא אותה הסיבה שיבואנים רשמיים לא מביאים דגמים מיוחדים ונחשקים של רכבי הבנזין. האינטרס שלהם הוא עסקי והם מסתכלים על הכל לפי רווח שיכול לצאת להם. לכן הם נמנעים מלחשוף את כל קטלוג הרכבים ומייבאים רק מה שהם רואים לנכון.

יבוא אישי של רכבים חשמליים מדלג על מהמורה זו. באמצעות חברות המתמחות ביבוא אישי- שיש להם קשר ישיר עם סוכנויות ודילרים בחו"ל, ניתן לקבל רכבים חשמליים מכל הקטלוג של היצרנים כמעט, כולל ברמות אבזור, גימור וטכנולוגיות שאין בארץ בכלל. זה פותח אפשרויות עצומות עבור הצרכנים ומאפשר להם יבוא אישי של רכבים חשמליים ברמה הגבוהה ביותר.

הסחבה השנייה לפיה יבוא אישי של רכבים חשמליים משתלם הרבה יותר הוא עניין המחיר. באופן טבעי, יבו אישי זול יותר מיבוא רשמי משום שהחברות העוסקות ביבוא אישי רזות יותר מבחינה תפעולית ואינן מוציאות כספים רבים על שיווק, תצוגות, פרסום, מנהלה מנופחת ועוד. אין חלילה בעיה עם כל ההוצאות אלו, למעט העובדה כי הן מגולגלות לצרכן וזה- מיותר. צריך גם לזכור שעקב הביקוש הרב, לא מעט פעמים, בוודאי בדגמים נחשקים, יש זמני המתנה ארוכים. יבוא אישי רכב חדש – יהיה לרוב יותר מהיר גם מבחינה זו. 

יבוא אישי של רכבים חשמליים באופן חכם

אז היבוא האישי מאפשר לנו להגיע אל רכב חלומותינו בצורה קלה וגם מאפשר לנו להגיע לרכבים יוקרתיים ונחשקים במיוחד. שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, יוקרה, חיסכון ושמירה על איכות הסביבה. אבל יבוא אישי של רכבים חשמליים יכול להיות גם מורכב, כמו שקורה אגב ביבוא אישי רגיל. הדרך להימנע מכל המורכבות והסיבוך, שמקורם בבירוקרטיה וביכולת השליטה, היא באמצעות חברות מקצועיות אשר יבוא ישיש של רכבים חשמליים הוא התמחותם. נתחיל בבסיס: ליווי של אנשי מקצוע יאפשר לך לדעת שהרכב שאתה מייבא עומד בתקנים של הרשויות בישראל (ובתחום של רכבים חשמליים הסטנדרטים מעט יותר גבוהים). לעיתים, יהיה צורך ליצור קשר או לאתר רכבים ייחודיים בחו"ל, לבדוק את מצבם וכד' – ואת זה יכולה לעשות רק חברה עם קשרים מצוינים בענף במדינות שונות. 

ניגע לרגע בעלות הרכב. אנשים רבים אשר מתחילים תהליך של יבוא אישי של רכבים חשמליים, מסתנוורים לעיתים מהמחיר המשתלם. אז אומנם לרוב המחיר אכן יהיה משתלם יותר ממחיר רכישה רגילה דרך היבואן הרשמי אבל עדיין צריך לזכור שישנו המחיר של הרכב עצמו ואליו מתווספים עלויות שונות כמו שילוח, טיפול ברגולציה, עמלות, שחרור הרכב מהמכס, השגת רישיונות וכמובן מס. רק חברה מקצועית תוכל לתת לך תמונה מלאה של העלויות השונות (המשתנות כמובן לפי סוג הרכבים), כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

בואו אלינו

רוצים לבצע יבוא אישי של רכבים חשמליים לישראל? ליהנות מרכבי יוקרה ייחודיים? צוות המומחים המקצועי שלנו עם שנים רבות של ניסיון בתחום היבוא האישי בכלל ושל רכבים חשמליים, בפרט – ישמח לסייע לכם. נתאים לכם רכב בדיוק לפי הדרישה, הבקשה והצורך שלכם, נעניק לכם תמונה מלאה והגונה על העסקה כולה, נבצע עבורכם את איתור הרכב, נטפל בכל העניינים התפעוליים והחוזיים בחו"ל ובענייני השילוח והשחרור מהמכס בארץ והשגת הרישיונות עד שהרכב הייחודי שלכם יגיע אל סף דלתכם.

Exit mobile version