Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב קרוואן

יבוא אישי רכב קרוואןאם נסעתם בזמן האחרון לטיול או סתם בכבישי ישראל ודאי הבחנתם שלצידכם  נעים בכבדות קרוואנים מסוגים שונים. כאלו שממונעים בעצמם וחלק האירוח הוא בלתי נפרד המרכב המוביל וכאלו המתחברים בנגרר לרכב המוביל. למעשה אל תופתעו. טרנד הקרוואנים צבר תאוצה בישראל בשל הייחודיות והחיסכון שהוא מציע. ישראלים רבים מחפשים לקנות קרוואן ומעוניינים למצוא דילים טובים, לעיתים על ידי רכישות בחו"ל. יבוא אישי רכב קרוואן יכול להיות פתרון נהדר עבורם.

היתרונות של רכישת קרוואן

כאמור, טרנד הקרוואנים בישראל הולך וצובר תאוצה. תורמים לכך כמובן הורדת מיסים שנעשתה בתחום אבל בעיקר מגוון האפשרויות שהקרוואן מציע. נתחיל רגע מהשימושים השונים. יש רבים הרוכשים קרוואן המשמש עבורם כיחידה יבילה למגורים, לתקופות ארוכות מאוד או לקצרות. הקרוואן אינו זז ממקומו (למשל בחצר הבית) וניתן לנהל בו חיים רגילים לחלוטין עם חיבור נכון לתשתיות. זוהי חלופה זולה מאוד לנוכח פתרונות הדיור האחרים. 

השימוש השני הוא סבבי תיירות וטיולים. קרוואן הוא כמו בית מלון נייד. הוא מאפשר לך את כל הפינוקים והנוחות של חדר או צימר אבל מאפשר לך לעשות את זה ממש בלב הטבע. רוצה לחנות על שפת הים – אפשרי. על גדת הנחל – גם כן.   גם משרדי התחבורה והתיירות מעודדים שימוש בקרוואנים ולצד הקלות בתקינה ובמס, מציעים ומפתחים כיום שלל חניונים ייעודיים מתקדמים לקרוואנים, המצוידים בכל הנדרש לשהייה נוחה במקום.

נחשוב רגע על היתרון של טיול בקרוואן עבור משפחה ממוצעת. היא מקבלת למעשה חדר נוח שהולך עימה עם כל הפסיליטיס הנוחים: מיטות, מטבח, שירותים ומקלחות, מיזוג אוויר ועוד. כל זה במחיר משתלם ונוח הרבה יותר מכל חדר בבית מלון (עם המחירים ההולכים וגואים של תחום זה). זה מאפשר למשפחה, אפילו גדולה, לצאת לטיול יוצא דופן ובלתי נשכח, במחיר סביר ומשתלם מאוד. אפשר כמובן לשכור קרוואן לתקופה מסוימת. אפשר כמובן לרכוש קרוואן מיבואן רשמי בישראל וניתן גם לבצע יבוא אישי רכב קרוואן ולחסוך הרבה כסף, ולקבל את הקרוואן הייחודי לכם.

יבוא אישי רכב קרוואן

אפשרויות של יבוא אישי רכב קרוואן דומות מאוד ליבוא אישי של רכב נסיעות פרטי רגיל. שוק היבוא האישי של רכב פרטי מאוד צומח בישראל והוא לאט לאט מפשט המון בירוקרטיה שהייתה תלויה בו. למען האמת יבוא אישי רכב קרוואן יותר דומה ליבוא אישי של רכבי אספנות או רכבי יוקרה. הסיבה היא שגם באלו הרוכש רוצה משהו ייחודי ומוקפד. לא משהו ג'נרי שיש לכולם אלא מתאים לצרכים האישיים שלו שהם גם תחביב אבל גם פרקטיות. 

בדומה לשוק של יבוא אישי של רכבי אספנות ורכבי יוקרה, יבוא אישי רכב קרוואן יהיה עבורכם קל יותר אם תבצעו את כל התהליך שרך חברה העוסקת ביבוא אישי מסוג זה. לרוב יש צורך בתחום ביצירת קשר עם סוכנים מקומיים או דילרים העוסקים במכירות קרוואנים. לא כולם יודעים אנגלית, זה מצריך אתכם לטוס פיזית לארץ בה נמצא הקרוואן, לנסות לאמוד את מצבו האמיתי, לנהל משא ומתן, למלא טפסים בשפה לא ידועה, לחתום על החוזים ולבזבז הרבה כסף זמן ואנרגיה, שלא בטוח כי יש לכם. לעומת זאת, תוכלו לפנות לחברה ישראלית מתמחה כמונו ולתת לנו לעשות את כל העבודה בקלות ובמהירות, משום שאנחנו מתמחים בכך ויש לנו קשרים מצוינים וניסיון רב.

מדובר גם על ראש שקט ושלו שאתם מקבלים. כמובן תוכלו להצטרף לתהליך וללוות את הסוכנים שלנו בחו"ל ולראות את הבדיקות היסודיות, ההתנהלות מול הרגולציות המקומיות ואלו שבארץ וכן לראות עד כמה אנו מטפלים בבירוקרטיה ובכל נושא התפעול הקשור למשל להובלה, לשינוע הימי, תשלום המיסים, השחרור מהמכס, השגת הרישיונות, העברות הבעלות ועוד ועוד. חשוב גם לציין, שלרוב שוק הרכבים והקרוואנים המיובאים באופן אישי גם משתלמים יותר מבחינת המחיר. מומלץ לעשות חישוב מסודר באמצעות החברה המלווה, כדי לקבל תמונה מלאה (למשל אחרי הוספת עלויות שילוח ומיסים), אבל באופן עקרוני, בשל התפעול הרזה והמהודק יותר (מאשר אצל יבואנים רשמיים) ובשל שוק מפותח יותר בחו"ל, ההבדל עשוי להגיע לעשרות אלפי ₪ לטובת יבוא אישי רכב קרוואן.

יבוא איש רכב קרוואן – אישי באמת

כחובבי קמפינג וקרוואנים אתם ודאי יודעים שלכל טייל יש את הצרכים הייחודיים לו, את האבזור שהיה רוצה לקבל, את רמת הנוחות ועוד שלל פרמטרים שהוא רוצה שיתחשבו בהם בעת הבחירה. העבודה עם חברה המתמחה בתחום כוללת הגדרה של סוג הקרוואן (למשל, גודל הקרוואן, השימושים השונים וכד'), הצרכים והרמה הסטנדרט שתרצו. המומחים שלנו באמצעות  הקשרים שלהם בוחנים קרוואנים שונים ברחבי אירופה וארצות הברית ובודקים את התאמתם המרבית לצרכיכם. ניתן גם לבקש לערוך שיפורים בקרוואן למשל על ידי התקנת מטבחון מאובזר, מערכות גז וחשמל ומיזוג, הוספת שטחי אחסון, שינויים במכלי המים ועוד ועוד פרמטרים נוספים שיסייעו להפוך את הקרוואן המיובא שלכם לקרוואן החלומות.

Exit mobile version