Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב מסחרי

יבוא אישי רכב מסחריהמהפכה של יבוא איש של רכב פרטי כמו גם יבוא מקביל של רכבים כאלו, הצליחה בישראל מעל למשוער. כיום מכוניות רבות מיובאות בתנאים נוחים יותר באמצעות שיטות היבוא שלא דרך היבואנים הרשמיים וחשוב מכך, דגמים ייחודיים ומיוחדים, שלא היו מגיעים לארץ בכלל, נוסעים כעת ברישיון בכבישי ארצנו.

המהפכה הזו לא הגיעה לשיאה סתם. היא צמחה ונבטה על רקע קשיים ומהמורות שהציבו יבואני הרכבים הרשמיים וכן על הרצון של המדינה להקל בכל הנושא של יבוא אישי, בכלל ושל יבוא אישי של רכבים בפרט, בין השאר בשביל להילחם טוב יותר ביוקר המחיה ולפתח את התחרות. החל משנת 2016 חוקק חוק חדש, בשם "חוק רישוי רכב" שקידם את התחרות בשוק יבוא הרכב  מתוך מטרה להיטיב עם הלקוחות. החוק מוציא את זכויות היבוא הבלעדיים מידיי היבואן הרשמי ומאפשר יבוא המקביל ויבוא האישי של רכבים פרטיים, רכבי יוקרה, רכבי אספנות וכן יבוא אישי רכב מסחרי.

סיבות טובות לבצע יבוא אישי רכב מסחרי

יש סיבות רבות המביאות לקבלת החלטה לבצע יבוא אישי רכב מסחרי. לפני שנציין אותם חובה להדגיש כי יבוא אישי רכב מסחרי הינו רק לשימוש אישי או שימוש של העסק הזקוק לרכב אבל לא לצורך יבוא מסחרי של רכבים אלו. הסיבה הראשונה להצלחת יבוא אישי מסחרי היא עניין המחיר. רכבים מסחריים, באופן טבעי יותר יקרים מרכב פרטי ממוצע. כאשר אתם קונים רכב מהיבואן הרשמי אתם משלמים הרבה כסף, שנחסך אם הקניה מתבצעת דרך יבוא אישי או מקביל. היבואן הרשמי מחזיק מעטפת עצומה שהוא חייב לממן: שיווק, פרסום, מגרשי אחסון, אולמות תצוגה, סוכנים, מוסכים ועוד ועוד אלמנטים שעולים הרבה כסף ומגולגלים בסופו של דבר לצרכן, שאין לו מילה בעניין.

ובכן, יש לצרכן מילה בהחלט. הוא לא חייב לשלם את כל הסכום המגולגל אליו. יבואן מקביל מציג מעטפת רזה הרבה יותר ופחות עלויות שונות שאין להם קשר עם הצרכן ולכן לא מגולגלות עליו. בנוסף, יבואן אישי או מקביל מצוי בקשרים עם סוכנויות גדולות ודילרים בעולם וכידוע, בעולם, מחירי הרכב נמוכים יותר. לעיתים, ההפרש במחיר מגיע גם לעשרות אלפי ₪.

לבחור את מה שהעסק שלכם צריך

לרכישת רכב באמצעות יבוא אישי רכב מסחרי יתרון גדול נוסף והוא היכולת לבחור את הרכב המסחרי שאתה רוצה לפי הצרכים שלך. לרוב, היבואן הרשמי מביא רק מספר דגמים ספורים לשיווק בישראל. הוא עושה זאת על סמך מגוון אינטרסים שלו מתוך רצון למקסם את השיווק. הדבר בולט עוד יותר בהיצע הדל של רכבים מסחריים. לרוב, כאשר תכירו רכב מסחרי איכותי מן העולם, עם אבזור מיוחד, גודל שונה או כל מיני טכנולוגיות מתקדמות כאלו ואחרות, תגלו שהדגם הספציפי שבו אתם מעוניינים איננו נמכר כלל בישראל.

יבוא אישי של רכב מסחרי יכול לתת לך את הרכב המסחרי שאתה באמת רוצה. כאמור, סוכנויות וחברות מקצועיות העוסקות ביבוא אישי ומקביל נמצאות בקשר עם גורמים בשוק הרכב העולמי. גורמים אלו יכולים לבחור מכל הקטלוג המלא של היצרנים, כפי שאכן הוא משווק בחו"ל ובאמצעות הקשר הזה, גם אתם יכולים לבחור כמעט כל רכב מסחרי ולייבא אותו לארץ. זה אומר שתוכלו לבחור דגמים שנמצאים בארץ ותקנו אותם ביבוא אישי כדי לחסוך כסף וזה אומר שתוכלו לקנות דגמים שאין בישראל כלל אבל הם יעניקו לכם יתרון עצום בעבודה (או בפינוקים, למשל עם אבזור מיוחד שאינו מגיע כסטנדרט לישראל).

אין זה פלא שביצוע יבוא אישי רכב חדש כל כך מצליח ומספר המותגים והדגמים שמגיעים לישראל ביבוא זה הולך וגדל. ישנו גם השילוב בין רכבם שבישראל נחשבים ליוקרתיים ויקרים לבין התצורות המסחריות שלהם. למשל מרצדס, פולקסווגן, פורד ואחרים, כולל מותגים עם מנועים היברידיים או חסכוניים מאוד בדלק. ניתן להשיג את כל הסוגים והמינים, כולם חדשים לגמרי, במחיר תחרותי ועם אחריות מלאה.

תהליך יבוא אישי רכב מסחרי

התהליך של יבוא רכב מסחרי, כמו של יבוא אישי של רכב פרטי אינו פשוט. הוא כולל לא מעט בירוקרטיה, הגשת טפסים שונים, השגת רישיונות ואישורים ובכלל יצירת קשר עם גורמים בחו"ל למציאת דיל שווה. כל זה לא בא לרפות את ידכם ולגרום לכם לוותר. להפך. אנחנו רק מציינים שישי כיום גופים וחברות מקצועיות שמסייעים לכם. אנחנו, כחברה מובילה בתחום, מסייעים להרבה אנשי עסקים למצוא את הפתרונות האולטימטיביים עבורם ועבור העסק.

ליווי של אנשי מקצוע בתהליך יבטיח לכם קשרים חזקים ואיכותיים עם סוכני ויצרני רכבים בחו"ל, מחירים טובים יותר ולא פחות חשוב – קלות רבה יותר מול הבירוקרטיה. וכשאנחנו מדברים על התהליך, אנחנו מדברים על הגשת הטפסים, השגת האישורים, הרישיונות, כל נושא השילוח מהמדינה המקורית לשחרור הרכב בישראל מהמכס, בדיקות תקינות, השגת רישיון מקומי ועוד תהליכים רבים שמאפשרים לכם יבוא אישי רכב מסחרי בתנאים משתלמים וללא עיכוב.

Exit mobile version