Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב טסלה

יבוא אישי רכב טסלהאמנם רכבי טסלה אינם נמנים בין הרכבים הזולים על הכביש, אבל יבוא אישי רכב טסלה עשוי להיות משתלם למדי לאור הטבות המס שהמדינה נותנת בייבוא רכבים אלו. הנה מה שחשוב לדעת על ייבוא אישי של רכבים חשמליים וכן רכבי טסלה, דגמי הטסלה ניתנים לייבוא ועוד. 

בישראל וכן בעולם בכלל בשנים האחרונות, פועלות הממשלות השונות למטרת קידום הנושא האקולוגי והפחתת זיהום האוויר, מה שמתבטא במיסים ירוקים מסוגים שונים. מיסים ירוקים, כפי ששמם מרמז, הם למעשה אוסף של תקנות והטבות מס אשר ניתנות לאזרחים אשר מבצעים פעולות אקולוגיות וירוקות. למשל, יבוא אישי רכב טסלה מזכה אתכם בהטבת מס משמעותית וגדולה בהרבה יותר מאשר יבוא אישי של רכב בנזין או דיזל ואפילו היברידי. 

למה לייבא רכב היברידי לארץ? 

רגע לפני שנדבר על יבוא אישי של רכבי טסלה או יבוא רכבים חשמליים, אולי חשוב יהיה להתעכב על רכבים היברידיים ורכבי פלאג אין באופן כללי יותר. למשל, מדוע הם נחשבים חסכוניים יותר מרכבי בנזין ודיזל? ובכן, רכבי היבריד ורכבים חשמליים, כשמם כן הם, רכבים שעובדים על בסיס חשמל בצורה חלקית או מלאה. 

בעוד כי רכבים היברידיים הינם רכבים עם מנועי בעירה פנימית (בנזין ודיזל), אותם מנועי בעירה פנימית למעשה משודכים למערכים היברידיים שנטענים על ידי חשמל. בכך, ככל שהמערך ההיברידי של רכב יהיה חזק יותר, ככה בעצם הרכב עשוי יהיה להיות יותר חסכוני בדלק. 

מה לגבי ייבוא רכבים חשמליים? למה כדאי? 

רכבים חשמליים הם לא מאוד שונים מרכבים היברידיים במהות הטכנולוגיה שלהם, אם כי רכבים אלו אינם נחשבים רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית. אלו הם רכבים אשר עובדים נטו על בסיס של חשמל, ולכן הם קיבלו את השם "פלאג אין", כלומר רכבים שמחברים אותם לשקע החשמל כדי שהסוללה שלהם תיטען. 

כאשר מדובר על יבוא אישי רכב טסלה לישראל, הכוונה היא לייבוא של רכבים חשמליים, שעליהם יש מיסוי ירוק. מיסוי ירוק, משמע, ככל שהרכב שלכם יהיה פחות מזהם סביבתית, ככה המיסוי על אותו רכב יהיה נמוך יותר בדרך כלל. 

גובה המיסוי בהתאם לרמת פליטות מזהמות מהרכב 

בזמן שרכבים מדורגים על ידי רמת זיהום אשר נעה בין 1 ל-15, רכבים חשמליים בדרך כלל נמצאים בטווח התחתון והירוק של ספקטרום דירוג הזיהום. לכן, יבוא אישי רכב טסלה מזכה אתכם בניכוי מס, או מה שגם נקרא "הטבת מס לייבוא רכבים חשמליים לישראל". 

רק כדי לסבר את האוזן, יכול להיות שלא ידעתם את זה, אבל המס הנהוג בישראל על ייבוא רכב בעירה פנימית עומד על 116%. נכון, גבוה מאוד, וזו בעצם הדרך של הממשלה לעודד אותנו לרכוש רכבים חשמליים או היברידיים. 

יבוא אישי רכב טסלה – מה חשוב לדעת על מיסוי ירוק?

באשר למיסוי הירוק שהבטחנו להרחיב לגביו בתחילת המדריך, יבוא אישי של רכב היברידי מחויב במיסוי של 52%, בעוד כי רכבים חשמליים מחויבים במיסוי של 42% בלבד. כמו שאנחנו רואים, ההבדלים בין רמות המיסוי על רכבים שונים במהותם, והרכבים החסכוניים ביותר לייבוא הם רכבי הפלאג אין החשמליים. 

כאשר הסוגייה של יבוא אישי רכב טסלה עולה בנושא השיחה, בדרך כלל הנושא הבא בשיח הוא הנושא של בחירת היבואן הנכון לייבוא מקביל. ייבוא מקביל, כשמו כן הוא, מהווה תחום של יבוא רכבים שאינם מיובאים על ידי יבואן רשמי. או במילים אחרות, יבואן מקביל לרכבים חשמליים. 

אילו סוגי טסלות קיימות בשוק? 

אם אתם מחפשים אחר יבואן לרכבי טסלה, אתם חייבים לקחת בחשבון שבישראל ניתן לייבא כמה סוגים נפוצים של דגמי טסלות. באופן כללי, חברת טסלה שיווקה עד היום את טסלה מודל 3 (שנפוצה מאוד בישראל), טסלה X (קרוס אובר חשמלית שרק בשנה האחרונה עלתה לישראל) וכן טסלה S (דגם היוקרה העולמי של החברה). 

קחו בחשבון, את חלק מהדגמים של טסלה קל יותר לייבא לישראל, בעוד שדגמים מסוימים עשויים להצריך בירוקרטיה הרבה יותר מורכבת. ואם כבר בחרתם את הרכב שאתם מעוניינים לייבא לארץ, בואו נדבר גם על בחירת היבואן הנכון לפרויקט הזה שלכם. 

למצוא את היבואן הנכון עבור יבוא אישי רכב טסלה

בין אם ברצונכם לייבא את הדגם הזה או האחר של החברה, אנחנו ממליצים לבחור יבואן מקביל מנוסה ובעל מוניטין. ישנן לא מעט בירוקרטיות מאוד מורכבות, פעולות רגולטוריות מול משרד התחבורה שצריך לבצע ועוד, כאשר כל אלו צריכות להתבצע במסגרות זמנים מסוימות. ולכן הבחירה ביבואן הנכון היא כל כך חשובה. 

כל עוד תקפידו לבחור לעבוד מול יבואן שמכיר את המערכת הבירוקרטית הישראלית ואת צינורות המידע הנכונים, הייבוא שלכם לא אמור להיתקל באתגרים. ובמקרה שכן תיתקלו במורכבויות שונות, מזל שאיתרתם יבואן מקצועי שיכול לקחת תחת אחריותו את כל הכרוך בתהליך. אם אינכם בטוחים כיצד לאתר את היבואן שלכם, הסתייעו בחברת המרכז ליבואני רכב. 

המרכז ליבואני רכב – מה נעשה עבורכם? 

אם אתם מחפשים לייבא רכב, חשוב להיעזר בפורטל המרכז ליבואני רכב, כדי לאתר יבואן רכב אמין, מנוסה וכזה שיכול לטפל בכל סוגי הרכבים הניתנים לייבוא לישראל. אנו מספקים מידע מקיף ככל הניתן על סוגי הרכב השונים הזמינים לייבוא לישראל, מחיריהם והשירותים השונים המוצעים על ידי יבואני הרכב המקבילים בארץ. 

יתרה מכך, אנו מספקים גם חוות דעת ודירוגים של יבואני רכב שונים, כדי שלקוחות יוכלו לקבל החלטה נכונה. את הרכב הבא שלכם אנו ממליצים לייבא אך ורק בעזרתם הסיוע של מומחים, אז צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף. 

Exit mobile version