Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא מקביל רכב פורד

יבוא מקביל רכב פורדיבוא מקביל של רכבים בישראל הוא כבר לא סוד שמור ליודעי ח"ן בלבד. נהגים רבים, אספנים, חובבי רכבי יוקרה או כאלו שרוצים מכוניות ייחודיות שאינם משווקת באופן סדיר בישראל, פונים לחברות המתמחות ביבוא מקביל או ביבוא אישי של רכבים, מתוך כוונה להשיג את הרכב הנחשק, להביא אותו לישראל וכל זאת במחיר משתלם במיוחד, הרבה יותר משתלם מאשר דומה לו הנמכר על ידי היבואן הרשמי.

כחברה מובילה ומקצועית בתחום היבוא המקביל, אנחנו מסייעים לאנשים רבים להשיג את רכבי חלומותיהם. בין השאר מבוקשים מותגים רבים כמו טויוטה, וולוו, הונדה ועוד רבים אחרים. מותג אחד, המגיע מארצות הברית מבוקש מאוד גם הוא ולא מעט חברתנו מסייעת בתהליך של יבוא מקביל רכב פורד על הדגמים והסוגים השונים שלו. נשמח לסייע גם לכם, בתהליך של יבוא מקביל רכב פורד או כל מותג רכב אחר ולהכיר גם לכם עולם מופלא, חדש והרבה יותר משתלם.

אגדת פורד

מותג הרכבים פורד נחשב אגדה בתחומו. לבעלים ומייסד החברה, הנרי פורד שמור מקום בהיסטוריה כמי שהגה ויצר את מהפכת הרכבים המודרניים בארצות הברית, בתחילת המאה הקודמת. מאז, הפך המותג פורד לשם נרדף לאיכות ועוצמה לצד פרקטיות המתאימה עצמה לכל משימה או מטרה: מרכבי יוקרה, רכבי מרוץ וספורט, רכבים משפחתיים, קרוסאוברים, רכבי שטח, רכבי עבודה מסחריים, טנדרים אימתניים ועוד ועוד. 

פורד נחשבת לאחת מיצרניי הרכבים הגדולים בארה"ב (למרות שכיום חלק מיוצר במפעלים המפוזרים בעולם). כאמור, היצע הרכבים של המותג רחב מאוד ומציע פתרון אולטימטיבי כמעט בכול קטגוריה שניתן לעלות על הדעת. האמינות, הבטיחות, הביצועים והאבזור הגבוהים כבר מגיעים בילט אין. בישראל משווקת פורד שנים רבות באופן מוצלח על ידי היבואן הרשמי חברת – 'דלק מוטורס'. אלא שכאן נכנס לתמונה יבוא מקביל רכב פורד. כל אחד מאתנו יכול כעת לדלג על היבוא הרשמי ולהביא כל רכב פורד שירצה, גם כאלו שאינם משווקים בישראל – ובמחיר משתלם יותר.

רפורמת יבוא מקביל רכב פורד 

עד לא מכבר, היה ניתן לרכוש מכוניות בישראל רק דרך היבואן הרשמי שהיה היחיד בעל הרישיון לייבא רכבים מיצרנים מובילים, דוגמת פורד, פג'ו, סיטרואן, טויוטה, וולוו ואחרים. אלא שהעובדה שבעצם היבואן היה סוג של מונופול, דבר שגרם נזקים לצרכנים והעובדה שהיבואן היה המחליט הבלעדי על איזה מותגים מצומצמים מתוך קטלוג היצרן הוא ימכור (וזה היה מבחר מצומצם מאוד) – הייתה בעוכרם של המבקשים לרכוש רכב חדש. גם רוחה של המדינה לא נחה עקב העדר התחרות והמשמעות שלו על המחיר לצרכן.

לכן לפני שנים אחדות, הממשלה קבעה את רפורמת היבוא המקביל\ שנועדה להסדיר את תהליכי יבוא הרכבים לישראל, כך שיתאפשר לשחקנים חדשים להיכנס לשוק ולסייע בתחרות.  כעת ניתן לבצע יבוא מקביל רכב פורד, בכל המותגים כמעט באמצעות רכישת רכבים חדשים ישירות מדילרים בחו"ל ולהביאן ולשווקן בישראל, גם באופן מסחרי.  כאשר מדובר על יבוא מקביל רכב פורד, הרי שכעת ניתן לייבא לישראל במחיר טוב יותר מגוון דגמי פורד, כמו: אקספלורר, פלקס, פוקוס, טאורוס, ברונקו ועוד דגמים רבים אחרים. 

יתרה מכך, בשל היותו של מותג פורד אגדה בתחומו, הרי ששוק רכבי האספנות רותח לגביו. כנ"ל שוק מכוניות הספורט. יבוא מקביל רכב פורד, מאפשר למשל להביא לישראל את הפורד מוסטנג האגדי, כמו רכבים נוספים וכן הדין גם לגבי רכבי יוקרה של המותג אן טנדרים מיוחדים לעבודות. רמת האבזור של הרכבים זהה ולרוב גבוהה ממה שמשווק בישראל (שכן, אלו מכוניות הנמכרים למשל לאמריקאים) והרכבים מגיעים במצב חדש (אם כי ניתן להזמין רכבי יד שניה או עם קילומטרז' נמוך). 

יבוא חכם – יבוא מקביל

יבוא מקביל רכב פורד ברוב המקרים, יוזיל משמעותית את המחירים לעומת אלו הנהוגים בישראל ועל כל הרכבים תהיה אחריות יצרן מלאה ולפי הרפורמה, חובה על היבואן הרשמי, אפילו שלא רכשתם דרכו את הרכב, לספק גם טיפולים שוטפים, תיקונים וכדו' במוסכים הרשמיים שלו.

בסיכומו של דבר, במידה ותבחרו לבצע יבוא מקביל רכב פורד בצורה חכמה על ידי חברה מקצועית ומנוסה כמותנו, תוכלו ליהנות מכל רכב שתחפצו, אנחנו נאתר לכם אותו ונסייע לכם להביאו לארץ תוך פעילות שלנו מול הבירוקרטיה והרישוי. אתם מצדכם, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של רכב פורד איכותי בתנאים הרבה יותר אטרקטיביים.

Exit mobile version