Site icon המרכז ליבואני רכב

יבוא אישי רכב מדובאי

יבוא אישי רכב מדובאיבישראל, בכל רגע נתון שבו אתם נוסעים בכביש, יש ברדיוס של קילומטרים מכם עשרות ומאות מכוניות המיובאות לישראל דרך יבוא אישי. היבוא האישי, חוסך את הצורך או שמא נאמר, מאפשר דילוג על קניית הרכב דווקא על ידי היבואן הרשמי ומאפשר רכישת רכבים ייחודיים, מיוחדים, בצורה חכמה ומשתלמת הרבה יותר.

יבוא רכב בצורה אישית  לישראל אינו דבר פשוט אלא יחסית דבר מורכב, למרות הרצון של המדינה לעודד יבוא עקיף של מכוניות לישראל כדי להתמודד טוב יותר עם יוקר המחיה. ועם יבוא אישי מרחבי ארצות הברית או אירופה קשה, הרי שתהליך של יבוא אישי רכב מדובאי מסובך לא פחות. אין זה קשור ליחסים שבין איחוד האמירויות לישראל. דווקא תהליך השלום והסכמי הסחר שבאו בעקבותיהם יוצרים פעילות כלכלית ענפה דו צדדית, המיטיבה עם כל הצדדים. הבעיה תמונה בתהליך היבוא עצמו וברגולציה שיש לפתור לעת עתה. זה לא אומר שעליכם להרים ידיים. עדיין ניתן לבצע יבוא אישי רכב מדובאי, בייחוד של רכבים יקרים ויוצאי דופן שאינם בהכרח משווקים בישראל. פשוט מומלץ לכם לבצע את התהליך באמצעות חברה מתמחה ביבוא אישי של רכבים.

יבוא אישי רכב מדובאי וממקומות נוספים

בעבר היו לא מעט חסמים בכל הקשור ליבוא רכבים או רכישתם שלא באמצעות היבואן הרשמי. למעשה, הינו כמו קהל שבוי של יבואני הרכב. הם הכתיבו לנו אילו מכוניות יגיעו לישראל, באיזו רמת גימור ואבזור וכמה נשלם עליהם. לא הייתה אפשרות לתחרות אמיתית, שתעניק לצרכן יותר ובפחות כסף. אלא שכיום המגמה התהפכה וזאת הודות להבנה של המגינה שתחרות זה דבר טוב. וכמו שהתרחש בעולמות הסלולר או בעולם מוצרי החשמל, רפורמה שהונהגה בנושא יבוא הרכב לישראל אפשרה לשחקנים חדשים להיכנס לתחום תחת היותם יבואני רכב אישיים או יבואנים מקבילים. 

היבוא האישי מאפשר לקנות כמעט כל רכב שנרצה (במידה ויש לו תקינה מתאימה) ישירות מסוחרים, סוכנויות ודילרים הנמצאים בקשר עם יצרני הרכב בעולם. משכך, ניתן לקנות רכבים שאינם מגיעים לארץ ובמחירים שהם לרוב זולים באופן ניכר מאלו של היבואן. העובדה שהרכב הגיע דרך יבוא אישי רכב מדובאי או ביבוא מקביל מגרמניה, אינו פוגם באיכות הרכב (להפך, לעיתים הסטנדרט שם גבוה יותר) ואינו פוגע באחריות המחייבת מתן שירות וטיפול לכל רכבי היצרן, גם אם לא נקנו דרך היבואן הרשמי.

ברוכים הבאים לדובאי

הרפורמה הגדולה והנרחבת של יבוא רכב בצורה אישית לישראל פתחה אומנם אפשרויות ליבוא מתוך השוק העולמי הענק. אחד השווקים הנחשקים ביותר הוא יבוא אישי רכב מדובאי.  בדובאי קיים אזור סחר חופשי ובו מרכזי ענק העוסקים בסחר מכוניות. כאמור, לישראל הסכמי סחר עם דובאי ולכן שוק זה זמין גם עבור היבואנים הישראלים. באופן טבעי שוק עצום זה מכיל סוגים שונים של רכבים, כולל משפחתיות אולם עיקר ההתמחות שלו, כיאה לעולם העושר של דובאי, הוא רכבי שטח ובמיוחד רכבי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. למעשה, הסחר במרכבים אלו כל כך גדול שהוא מציב את דובאי במקום מכובד בתחום יצוא הרכב, למרות שאין באיחוד האמירויות מפעלי ייצור רכבים בכלל.

את כל הטוב הזה ניתן למנף לכיוון יבוא אישי רכב מדובאי בתנאים מעולים. צריך גם לזכור, שמעבר למחירים הנוחים יחסית באזור סחר חופשי כמו בדובאי (אם כי כאמור, מדובר מראש ברכבי יוקרה), היתרון היחסי של דובאי הוא קרבתה היחסית לישראל, שמייצרת קווי שילוח מהירים הרבה יותר (דרך מפרץ אילת) מאשר רכבים המיובאים מארה"ב למשל.

יש גם אתגרים

יבוא אישי רכב חדש ובאופן אישי הוא כאמור מסלול מאתגר למי שאינו מכיר ובקיא בתחום. יבוא אישי רכב מדובאי אינו שונה במובן זה ויכול להיות גם מעט מאתגר יותר. הסיבה לכך נעוצה בכל הקשור לתקינה האירופית או התקינה האמריקאית של הרכבים המחויבת בישראל ואילו חלק גדול מן הרכבים הנמכרים בדובאי הם בעלי תקינה של מדינות המפרץ בלבד. הבעיה נפוצה יותר בקרב המכוניות הרגילות ולעומת זאת, כאשר אנחנו מדברים על רכבי יוקרה או רכבי ספורט ודגמים נדירים במיוחד – הם לרוב יגיעו גם כך ממדינות אירופאיות ויהיו כבר עם התקינה הרלוונטית לישראל.

יבוא אישי רכב מדובר באמצעות חברה מתמחה

האתגרים הללו לא צריכים להפחיד ובטח לא להרחיק אתכם מהחלום של רכישת רכב יוקרתי במחיר משתלם. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר עם חברה המתמחה בכל העולם של יבוא אישי רכב מדובאי. חברה שכזו גם יודעת לעבוד בשוק המקומי, לאתר עבורכם את הרכבים הנחשקים, לעמוד בקשר עם הסוכנויות הגדולות כדי להשיג את הדגמים המעולים ביותר במחירים נוחים, לטפל בכל הקשור לשילוח, תשלומי המיסים, השגת הרישיונות, הטיפול מול המכס בישראל ושחרור הרכבים ועוד אלמנטים מאתגרים אחרים בתחומים הכלכליים, הרגולטוריים והפרוצדורות השונות.

יבוא אישי רכב מדובאי יכול להיות ההזדמנות שלכם ליהנות מרכבים יוצאי דופן. כאלו שאולי ראיתם בטיול שלכם למדינה המפרצית ורציתם גם. כעת, החלום שלכם הוא רק במרחק טלפון קטן. דברו איתנו ותראו איך אנחנו עוזרים לכם להגשים אותו.

Exit mobile version