Site icon המרכז ליבואני רכב

ביטוח מקיף – מה הוא כולל ואיך רוכשים ביטוח בצורה נכונה

קרדיט תמונה: freepik

פוליסת ביטוח רכב מורכבת משלושה חלקים, ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף. החלק הראשון הוא כאמור חובה שכל בעל רכב חייב לרכוש, בעוד ששני החלקים האחרים הם בגדר זכות ואין חובה לרכוש אותם. יחד עם זאת, כל בעל רכב יעדיף לרכוש את שניהם על מנת שלא יצטרך להתמודד עם עלויות כספיות במצבים שונים, מבלי שיוכל לקבל החזר כספי מחברת הביטוח בבוא העת.

ביטוח מקיף זו פוליסה מאוד משמעותית מאחר והיא נוגעת ישירות ברכב ובמצבים מסוימים שהוא עלול להיקלע אליהם. כל מצב יכול לגרור איתו הוצאות כספיות משמעותיות שישפיעו על הכיס שלנו בטווח הקצר והארוך. לכן, גם אם מדובר בהוצאה כספית נוספת, מוטב לבצע אותה, ולרכוש את הפוליסה, כך נוכל להשתמש בה ולהפיק ממנה את המיטב אם נידרש לכך.

לפני שנסביר מה כולל ביטוח מקיף ואיך הוא יכול לשרת אותנו, צריך לציין, לא בכל מקרה בהכרח יש צורך לרכוש פוליסה כזו. במקרים של כלי רכב ישנים מאוד שערכם בשוק הוא מאוד נמוך, ייתכן מאוד שזו תהיה הוצאה מיותרת ולכן יהיה מומלץ לרכוש ביטוח צד ג' וחובה בלבד. לעומת זאת, במכוניות חדשות, מוטב ונכון לרכוש פוליסה כזו בגלל שווי רכב גבוה יותר.

מה כולל ביטוח מקיף וכיצד הוא משרת אותנו?

ביטוח מקיף מתייחס למעשה לכל דבר שקשור לרכוש עצמו ולא לנהג, לנוסעים או לגורמים אנושיים אחרים. בין היתר, הפוליסה מתייחסת למקרים של גניבות, פריצות, שריפות וחבלות ברכב, למקרים בהם הרכב ניזוק בתאונה, מקרים בהם הרכב ניזוק כתוצאה מפגיעות שונות בפרט אסונות טבע ונזקי חורף, כמו כן, הביטוח מתייחס למקרים בהם יש תקלות מסוימות ברכב (למשל, אם המצבר מפסיק לעבוד).

ביטוח מקיף יכול לשרת אותנו במספר דרכים. בראש ובראשונה אנחנו יכולים לממש את הפוליסה ולקבל פיצוי כספי במקרים מסוימים, אפשר שנקבל רכב חלופי לתקופה מסוימת (במקרה שיש צורך לבצע תיקונים ברכב או אם הולך טוטאל לוס בתאונה), אפשר להשתמש בפוליסה בשביל לקבל שירותי דרכים במקרה שהרכב נתקע בדרך או שלא ניתן להשתמש בו מסיבה כלשהי, וכן אנחנו יכולים לקבל החזר הוצאות על תיקונים מסוימים דרך שימוש במוסכים שנמצאים בהסדר עם חברת הביטוח.

החוכמה היא לדעת כיצד לרכוש ביטוח מקיף בצורה נכונה, הן מבחינת תנאים כספיים והן מבחינת תנאי הפוליסה עצמה.

כיצד ניתן לרכוש ביטוח מקיף היום

בשביל לרכוש ביטוח מקיף, אנחנו צריכים לפנות ל-Wobi, שם נוכל ליהנות מאפשרות לקבל הצעות מחיר מחברות שונות ולהשוות ביניהן בשביל שנוכל למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורנו, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת תנאי הפוליסה. דרך האתר נוכל ללמוד על ביטוח מקיף ולקבל את כל הכלים בשביל לעשות את הבחירה הנכונה מבחינתנו ולרכוש את הפוליסה המתאימה ביותר.

 

 

 

Exit mobile version